Výhradní distributor značek pro ČR a SR

Filozofie Zenz: S respektem k lidem i planetě

Zenz1

FILOZOFIE ZENZ:
S RESPEKTEM K LIDEM I PLANETĚ

ZÁLEŽÍ VÁM NA TOM, ABY VAŠE VLASOVÁ PÉČE BYLA ŠETRNÁ NEJEN K VAŠEMU TĚLU, ALE I PŘÍRODĚ? A MÍT ZÁROVEŇ JISTOTU, ŽE NEJDE JEN O PRÁZDNÁ MARKETINGOVÁ HESLA? PAK MUSÍTE POZNAT ZNAČKU ZENZ ORGANIC. JEJÍ MISÍ JE UDĚLAT BEAUTY PRŮMYSL UDRŽITELNĚJŠÍ A ŘÍDÍ SE TŘEMI HESLY: VYPADAT DOBŘE, CÍTIT SE DOBŘE A KONAT DOBRO. ABYSTE SI NEMUSELI VYBÍRAT MEZI ZDRAVÝMI VLASY A ZDRAVÝM ŽIVOTNÍM PROSTŘEDÍM

Zenz2

12 KROKŮ K UDRŽITELNOSTI

Značka přijala závazek přispívat k cílům udržitelného rozvoje z programu OSN a aktivně podporuje hned 12 z nich. Pozitivně tak ovlivňuje nejrůznější oblasti lidského života.Využíváním obnovitelných zdrojů energie, recyklací a snižováním spotřeby plastu a výběrem ingrediencí neznečišťujících podzemní vody se stará o stav životního prostředí. Do svého fungování navíc zapojuje inovace, které snahu o udržitelnost neustále posouvají dál.

S tím vším souvisí i kvalitní pracovní podmínky všech pracovníků Zenz. Značka souzní se 100% rovností, ať už jde o pohlaví, náboženství nebo jiné rozdíly. Velký důraz klade také na vzdělávání. A nejen pro své zaměstnance. Nabízí kadeřnické vzdělání ženám v Ugandě, které tak mají větší šanci uživit sebe a své děti.

Aby však skutečně mohla nastat změna, snaha jedné značky nestačí. A tak se Zenz spojuje s dalšími organizacemi, které smýšlejí podobně. Protože síla je v jednotě.

Zenz4

LEPŠÍ OBALY, ÚČINNĚJŠÍ OBSAH

Pokud je řeč o udržitelnosti, nejde přejít jeden zásadní problém: plasty. Do světových oceánů je každou hodinu vypuštěno 900 tun plastu, 80 % plastového odpadu končí na skládkách. A jen 9 % se následně recykluje. Čísla hovoří jasně – změna je nezbytná. A tak Zenz přišlo s produkty verze 2.0, které jsou účinnější a mají o polovinu nižší ekologickou stopu. Vedle toho Zenz z většiny využívá k výrobě obalů recyklovaný plast a spolupracuje se společností ReSea, která v poměru 1:1 k hmotnosti obalů Zenz sbírá plasty ze světových oceánů

CERTIFIKACE JAKO DŮKAZ

Ve spojení s ekologickým smýšlením se ale často setkáváme také s problémem greenwashingu. Všichni tak chceme mít jistotu, že svým nákupem u dané značky skutečně podporujeme změnu. Produkty Zenz 2.0 jsou proto označené řadou těch nejznámějších certifikací, které jsou důkazem, že splňují vysoké standardy i podle nezávislých organizací. Jaké na produktech najdete?

Nordic Swan Ecolabel
Cílem oficiální ekoznačky severských zemí, Nordic Swan Ecolabel, je celkové snížení dopadu výroby a spotřeby na životní prostředí. Zohledňuje všechny fáze životního cyklu produktu a klade tak na certifikované přípravky vysoké nároky.

AllergyCertified
Certifikace AllergyCertified zákazníkům zaručuje minimální riziko alergií při používání produktů Zenz. Touto certifikací je označená celá řada Pure, která je vhodná i pro alergiky, těhotné ženy a další osoby, které se chtějí vyhnout parfemaci.

Ecocert Cosmos Organic
Pokud produkt nese označení Ecocert Cosmos Organic, je vyráběný podle nejvyšších standardů pro přírodní a organickou kosmetiku a zaručuje bezpečnost a efektivnost.

Vegan Society
Většina produktů Zenz je veganská a tvrzení podporuje právě tato certifikace.

Zenz je zkrátka ukázkou, že kosmetické produkty mohou respektovat naše zdraví i životní prostředí.

Zenz3